Wednesday, October 12, 2011

Kuracie pečienky s javorovým sirupom






Tento recept som si vyhliadla len nedávno. Dnes som ho prvý krát vyskúšala, pred pár minútami dojedla a rovno sa rozhodla, že sa musím hneď podeliť. Som totiž milovník pečienok a keďže príprava tohto jedla trvala asi tak 15 minút a s výsledkom som bola veľmi spokojná tak tu ho máte... Na 2 porcie budete potrebovať:

cca 400g kuracej pečienky
1 polievkovú lyžicu olivového oleja
2 polievkové lyžice sherry
2 polievkové lyžice javorového sirupu
soľ
akýkoľvek šalát

Pečienku opláchneme, osušíme a vyčistíme. Na panvici rozohreje olej a opečieme na nej pečienku. Nesolíme!! Medzitým rozložíme na taniere šalát (ja som kúpila už hotovú zmes, bola v nej červená čakanka a jej horká chuť sa tam veľmi hodila - odporúčam). Hotovú pečienku poukladáme na šalát. Panvicu odstavíme z ohňa a do výpeku pridáme sherry a javorový sirup. Premiešame a prelejeme týmto pečienky. Na záver osolíme. A to je všetko :) Asi si idem spraviť duplu...

7 comments:

  1. vyzerá to lákavo, a celkom ľahko intrákovo spraviteľne :-D

    ReplyDelete
  2. aspoň už viem, čo s pečienkami v mrazáku... :)

    ReplyDelete
  3. my pečienky veľmi radi, teda až na najmladšiu ...
    mňam!

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  4. Och, to vyzera svetovo. Milujem pecienku a milujem javorovy sirup!!!

    ***

    Giveaway na thelittlefrogdesign.blogspot.com

    ***

    ReplyDelete