Monday, February 20, 2012

Dukátové buchtičky






Myslím, že recept ani nemusím písať. Každý pozná kombináciu starej vianočky zohriatej na pare a vanilkového pudingu. Chcela som ich len pripomenúť, aby sa na ne nezabudlo. Ja som si pochutnala veľmi...

A jasné, dá sa babrať aj s úplne domácou verziou a upiecť si vlastné buchtičky a uvariť si domáci puding z vajec, ale ja som na to priliš pohodlná. Keď je dobrá vianočka, škoda toho času robiť kysnuté cesto. Snáď len ten puding by sa asi oplatilo urobiť taký poriadný.

9 comments:

  1. bukátové duchtičky boli moje najobľúbenejšie školské piatkové jedlo,a takéto vianočkové som ešte nikdy nemala mamina ich buď upečie alebo kúpi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toto je taka recyklacna verzia :) pol vianocky zjest s maslom a medom a zvysok o par dni s pudingom...

      Delete
  2. mmmm.. no teda mňam.. timhle jsi vystihla naprosto tu věc na kterou mám právě ted chut

    ReplyDelete
  3. Dobry napad s tou recyklaciou vianocky, takto som to este nejedla, vyskusam :)

    ReplyDelete
  4. Vypada to lahodne. I kdyz z vanocky jsem to nikdy nejedla :)

    ReplyDelete
  5. S těma borůvkama to vypadá úúúžasně!
    Mám recept na domácí buchtičky i se šodó tak se určitě těma borůvkama inspiruji :)

    ReplyDelete